domingo, 5 de mayo de 2024

78 EXPOEBRE


Del 1 al 5 de maig està tenint lloc la 78 EXPOEBRE de Tortosa Agenda 2030 en el Pabelló Firal de Tortosa. Com tots anys la recorro amb la meva cambra a les mans.

Aquesta vegada alguns dels cotxes m'han demanat retrats i he accedit, coses del vici de prémer un botó. No crec que els concessionaris tinguin molt bona opinió de trossejar-los per a aconseguir una imatge, però a mi m'ha encantat. Aquí us va deixar unes mostres.

Pròximament hi haurà una segona part que sé que esperareu amb gran atenció… O no?


Del 1 al 5 de mayo está teniendo lugar la 78 EXPOEBRE de Tortosa Agenda 2030 en el Pabelló Firal de Tortosa. Como todos años la recorro con mi cámara en las manos.

Esta vez algunos de los coches me han pedido retratos y he accedido, cosas del vicio de pulsar un botón. No creo que los concesionarios tengan muy buena opinión de trocearlos para conseguir una imagen, pero a mí me ha encantado. Aquí os dejó unas muestras.

Próximamente habrá una segunda parte que sé que esperaréis con gran atención… ¿O no?





































No hay comentarios:

Publicar un comentario